Ellenz/Poltersdorf 1 april 2016

1 april 2016 - Ellenz-Poltersdorf, Duitsland

Vrijdag 1 april 2016.

Gister, donderdag, was het soepkippeweer. We deden voor de Wiellies een boodschap in Ediger/Eller een dorp 10 km verderop. Gewapend met plu’s,... wandelen heen en op de terugweg na een soepie met de bus op kaartjes van Elfride terug naar de CP. Missie geslaagd. Vandaag begint de dag grijs en het is koud, Volgens de goden wordt het beter.??

zon

1. Christiene:
    Kom terug?
    Vanmorgen weer vroeg op pad geweest, Dit keer naar Petten. Foto's volgen nog op fb en instagram. Nu andere verplichtingen....schoonmaken
    Ondanks het mindere weer lekker blijven genieten
  2. Brrrt:
    1 april 2016
    Ja we komen terug Christiene. Morgen gaan we richting huis maar er gaat een aantal dagen over heen voordat we thuis zijn. Ben benieuwd naar je foto's En wat hoe Instagram??
  3. Christiene:
    1 april 2016
    Morgen, overmorgen en maandag werken. Denk dat ik er dinsdag aan toe kom om ze te plaatsen.
    Instagram is een app, kun je installeren uit je play store op je telefoon
  4. Maureen:
    1 april 2016
    Wel twitteren pa, maar geen idee over instagram??? Valt me tegen ;)
  5. Christiene:
    2 april 2016
    Foto's per ongeluk gewist. Dombo, dat komt ervan als je vanaf het kaartje werkt ipv eerst opslaan en in een map op je computer zet. Was in de veronderstelling dat ik ze opgeslagen had. Voorlopig ligt Petten er nog wel dus komt er een herkansing.
    Maureen, je vader zit ook op instagram!! Zag tenminste 2 foto's op je pagina Bert :)
  6. Brrrt:
    2 april 2016
    Dpmbo?? ik weet nog wel een andere benaming Christiene!! Het zijn er inmiddels wat meer. Kan je ook vanaf je PC upladen naar instagram??
  7. Christiene:
    4 april 2016
    Je kunt op je pc niets met instagram. Ik zet foto's via een kabeltje over van pc naar mijn telefoon. Ik verklein ze eerst naar 640 x .. 640 = de langste kant van de foto.