Omgeving Mesola 9 juni 2018

9 juni 2018 - Mesola, Italië

Zaterdag 9 juni 2018.

Nadat we een aantal keer in het zwembad lagen op camping Panorama en Pesaro bezochten, belanden we vrijdag in Mesola. Een eenvoudige CP die nix kost. Het is een gezellig plaatsje waar we het castello bezoeken en fietskaarten krijgen voor de omgeving. In de avond gaan we aan de limoncello in 1 van de vele bars. De naastgelegen weg maakt veel rumoer en dat is minder. Zaterdag fietsen we in de Po delta en in het natuurgebied Gran Bosco delta Mesola. Een mooie route, totaal 47 km. Onderweg stuiten we op een CP aan de haven van Gorino en we besluiten na terugkomst in Mesola de LMC voor 25 km te verplaatsen naar Gorino. Ter plaatse is een festival met eten en drinken in het teken van de vis. Het is hier voor de vissers een waar paradijs in het Sacca di Goro, een prachtig watergebied waar je langs de oevers kunt fietsen. Morgen nog een keer. Het is dan zondag en we zijn dan bijna zes weken onderweg. Het blijft warm in Italië ondanks dat we wat noordelijker zitten.