Oslo-Stromstad 19 juni 2017

19 juni 2017 - Strömstad, Zweden

Maandag 19 juni 2017.

Zonovergoten vandaag en ruim boven de 20 graden. We reden naar beneden en maakten een stoppie bij de skispringschans van Oslo voor wat kiekjes. Daarna tanken en de grens over met Zweden. We hebben de camper gestald op een CP met alle service waar 100 SEK per overnachting voor betaald moet, maar…....de betaalautomaat is stuk. De CP ligt op 2 km van het centrum van Stromstad en er is een bushalte op de CP die je met een gratis bus naar het centrum bent dus makkie. In het stadje dat voor een groot deel uit de jachthaven bestaat, een koppie. Als je ziet wat er op zo’n CP staat- en in de haven ligt aan munten zit er wat geld onder de mensen. We liepen terug naar de CP en daar op een stoel in de zon.

oslo-stromstad_19-06-2017 (14)

19 juni 2017
    Jammer maar aan alles komt een end zo ook aan deze prachtige reis. Geniet nog de laatste weken.
    Groetjes
  2. BertvdB:
    19 juni 2017
    Ja,ja,ja.....zo is dat Christiene. Zijn we straks thuis hebben wij weer wat om naar uit te kijken.
  3. Mianno:
    Tjonge, bijna alles voor niks of gratis ... jullie moeten wel veel geld overhouden
  4. BertvdB:
    20 juni 2017
    Nou je wilt niet weten wat de brandstof kosten zijn...!!