Wertheim & Ellenz 22 - 23 juni 2012

23 juni 2012 - Ellenz-Poltersdorf, Duitsland

Vrijdag 22 juni 2012

Na ruim 200 km staan we op een cp in Wertheim dat vanuit Tsjechie iets voorbij Wurtzburg ligt. Een zeer toeristisch plaatsje met een burcht op hoogte. Wil je op outdoor gebied winkelen kan je terecht bij Expocamp en WertheimVillage met ruim 40 ondernemingen op gebied van camping, campers, caravan en outdoor. Wij hebben ophoogblokken van Fiamma geskoord, dus de LMC staat horizontaal of daaromtrent. Even geen WiFi dus uploaden later.

Zaterdag 23 juni 2012

Daar is dus vandaag verandering in gekomen. We beschikken over een prima I-net verbinding in de camper. Vanuit Wertheim zijn we vanmiddag, nadat we de burcht hadden beklommen, naar Ellenz aan de Moezel gereden. Ruim 200km dus redelijk vlot gebeurd. De LMC staat op een cp bij een wijnboer. Mooi weer hier dus zitten en boeki lezen. Morgen in Bleistein aan de overkant een korenfestival waar we heen gaan. De komende dagen wat wandelen en fietsen, donderdag thuis.

1. Peter Oomen:
    23 juni 2012
    Hai C & B,
    Wij zijn gistermiddag weer thuis gekomen na een overnachting in Toul (Fr) langs de rivier de Moezel.
    Nog een paar fijne dagen gewenst en tot gauw.
  2. Christiene:
    24 juni 2012
    Wij genieten hier in Slovenië nog een paar dagen van de omgeving en het mooie weer. Komen aanstaande zaterdag waarschijnlijk thuis dan zitten onze 3 weken er alweer op. Jullie nog veel wandel en fiets plezier, ook nog even langs de wijnboer?
  3. BertvdB:
    24 juni 2012
    Ja , Crissie, we zijn gister langs geweest en morgen halen we nog wat wits op! Zij moest ook zingen aan de overkant in Bleistein in 1 van de koren en we zijn wezen kijken. Omstreeks 2 uur is het gaan regenen en dat duurt nog even. Morgen weer beter, doei..!!