Acquarossa 21 en 22 augustus 2013

22 augustus 2013 - Biasca, Zwitserland

Woensdag 21 augustus 2013
Luzern hebben we gedaan, een grote en imposante stad met veel water en echte Zwitserse prijzen. Niet te lang verblijven dus.Daarna  hebben we de LMC neergezet op een ACSI in Acquarossa voorbij de Gothard. Een mooie stek tussen de bulten. De fotoos doen we later zodat de volgorde waarschjnlijk niet zal kloppen. We zitten in een bergmassief tussen Graubunden en Ticino en staan voor 2 nachten op camping Acquarossa.

Donderdag 22 augustus 2013.
Een schitterende dag wederom met heerlijke temperatuur en veel zon. Het duurt even voor de zon over de berg is, zo rond 10.00 uur, maar dan heb je wat!! Een wandeling naar een kerk op 800mtr. terwijl wij op ruim 500mtr. zitten. Bier toe in Ristorante Statione. Morgen, vrijdag 23 aug. richting Lomardije/Povlakte voor de eerste Amigo Fattore. Het WiFi bij de receptie is hersteld na een storing dus vanavond nieuwe kansen

Groeten van ons, C en B.

1. Marianne Dubbeld:
    22 augustus 2013
    Hoi Bert en Claudette,
    Nou de stenen, dumbels en ander gewicht zijn verwijderd. De rode kleedjes liggen weer op hun plek en ik heb de kranen laten stromen. Gelukkig geen ellende door deze operatie.
    Leuk om weer wat van jullie belevenissen tot nu toe te lezen.
    Groetjes vanuit een zwoel Oterleek, M2
  2. Jojoos:
    22 augustus 2013
    Hallo Claubert,
    Klinkt allemaal goed. Luzern is idd een heel mooie stad. Ik begrijp dat ze in Zwitserland ook bier hebben:))
  3. Bert:
    24 augustus 2013
    Hee bedankt Marianne. Ik had degelijke voorzorgen genomen.
    We gaan de Apenijnen in. Groetjes van ons.