Apeldoorn-Thorn 17 augustus 2014

17 augustus 2014 - Thorn, Nederland

Het is zondag 17 augustus en we zijn onderweg.
 In Apeldoorn bezochten we Paleis het Loo m.b.v. een audiotour. Dat is handig. De geschiedenis van de  Oranjes en de Spanjaarden in je oor terwijl je door de gebouwen loopt. De eerste overnachting is een CP in Thorn, het bekende witte stadje. Op een parking zijn 3 grote plaatsen voor campers gereserveerd. Een dagkaart , tot 18.00 uur, kost 2.50 euri en de nacht is gratiez. Morgen door naar Luxemburg. De eindbestemming is het ParcNational de Stelvio in Italië. Maar wie weet komt het niet zover of gaan we verder.

Paleis het Loo 2014  (19) (800x450)Paleis het Loo 2014  (12) (450x800)

1. Ria:
    17 augustus 2014
    Heel veel plezier, en mooi weer. Fijne vacantie. Xxx Ria en Ed
  2. Maureen:
    De meiden deden vandaag uurtje rommelmarkt, daarna regen. Maar dat was wel een nuttig uurtje: 28 euri. Alle loco weg, alle suskes en wiskes weg, en nog wat spul. Alle natte boeken maar direct afgevoerd, ruimt ook lekker op. Nu weer verder op MP.

Hele fijne vakantie. xxx
    17 augustus 2014
    Tijd geleden dat ik in t Loo geweest ben maar het ziet er nog net zo uit :-) . Wij zijn vandaag nog naar Fécamp geweest wat te lezen is op mijn blog. Jullie ook veel vakantieplezier en zullen elkaar volgen :-)