Beek, Montferland 13 september 2017

13 september 2017 - Beek Gem Montferland, Nederland

En gister, dinsdag, zijn we neergestreken in Isselburg. Leuke kleine plaats vlak bij de grens met NL. De CP is gewijzigd van gratis naar 5 euro voor een overnachting. Daarvoor kan je nu via een sani servicen en mogelijkheid tot electra aansluiting. We slenterden wat door het dorp en deden een koppie. Vanochtend bezochten we de bikeshop van Rose Vesand in Bocholt, DE voor wat fietsboodschappen en de bedoeling was om daarna naar huis te rijden. Er moet in het weekend eea verhuisd worden. Het was vanochtend bar slecht op de weg met regenbuien en windstoten dat we besloten de camper te parkeren in Beek, Montferland bij pannenkoekenhuis De Sprokkelaar. Als je hier eet mag je ook slapen. Vanmiddag werd het heel aardig weer en maakten we door velden en bos een beste wandeling. Het is een mooie omgeving. Morgen bij beter weer op huis aan.

Bedankt allen voor de reacties en de groeten van C en B uit de LMC te Beek.

beek_13-09-2017 (3)

1. Christiene:
    13 september 2017
    Mooie herfstplaatjes. De storm hier is geluwd, wel behoorlijk wat takken op straat hier en daar.
  2. Maureen:
    13 september 2017
    Zeker gave herfstplaatjes!!!
  3. Ria:
    14 september 2017
    Mooie foto's, wij hebben al zowat al een hele week de mistral. Het is wel warm en zonnig. Bedankt voor jullie reisverhalen en wel thuis. Gr. Ed en Ria.