Cheb 21 juni 2013

21 juni 2013 - Cheb, Tsjechië

21 juni 2013
Na de afgelopen tijd van hitte was het gistermiddag en vannacht tijd voor onweer en regen. De temperatuur is ruim 10 graden gezakt en het is momenteel een aangenaam klimaat. Vandaag een heerlijke dag zodat er gefietst kon worden in de omgeving van Cheb en het centrum van de stad. De moeite waard. Toen we over fietsroute 6 terug kwamen uit Duitsland stonden we voor een afsluiting i.v.m. water. Omfietsen dus.
Morgen fietsen want het weer wordt opnieuw lekker. Later op de dag gaan we met de camper de grens over door Fichtgebergte en het ThuringerWald richting Nederland.

cheb_21-06-2013 (7) (800x600)

23 juni 2013
    Leuke plaatjes van die ouwe meuk en dan te bedenken dat het nog in gebruik is! of was het een museum.
    Ja joh aan alles komt en end, wij hebben ook nog maar anderhalve week maar gaan er het beste van maken als het weer nog een beetje meer meewerkt. Nu hebben we het droog en af en toe komt de zon tevoorschijn en dat voel je direct, lekker hoor.