Claude Criqulion La Roche 27 augustus 2016

27 augustus 2016 - La Roche-en-Ardenne, België

Zaterdag 27 augustus 2016.

Wat een weer, ook in België kan het heet zijn. Gister, vrijdag , kwamen we na een overnachting in Maaseik in de ochtend aan in La Roche. Kees, Coby, Emmy en Hans waren er al. Vandaag stond de cyclosportif op het program met Alex en Kevin, uit de zwemwereld van Kees Luttik. Met Henk, zwager van Kees. Met Hans R, Cees L  en Bert. Het parcours gaat hier over 97 km op de racefiets met de nodige bulten. C. zorgde voor de foto’s en gelukkig stonden er mensen met tuinslagen en kranen langs het parcours. Geplaagd door lekke banden en kramp reden Hans en Bert 82 km. De rest ging voor de finish en scoorde bijna 100 km

1. Pam Molkenboer:
    27 augustus 2016
    Leuk!
  2. Marianne Dubbeld:
    28 augustus 2016
    Hoi Bert en Claudette,
    Je was bij voorbaat al een winnaar zo in het geel. In ieder geval het zonnetje van de dag. Doe je voorzichtig met die hitte?
    Fijne vakantie weer, waar gaat de reis verder naar toe?
    Het is niet gelukt om nog bij jullie langs te komen in de tussentijd. Werkpaarden he, maar wat in het vat zit verzuurt niet of wordt steeds beter van smaak zullen we maar zeggen.
    Geniet ervan. We volgen jullie weer via de Blog.
    Groetjes M2
  3. Christiene:
    28 augustus 2016
    Leuke serie Claudette. Veel gezelligheid weer en geniet ervan. Als jullie thuis zijn moeten we voor wij weggaan toch weer eens gezellig bijpraten hè.
    Jullie krijgen het nog druk hahahahaha