A'dam-Pau

18 april 2012 - Pau, Frankrijk

18 april 2012

Me moeder wil naar Lourdes met me. Wat te doen? Je stapt met haar in het vliegtuig en vliegt van Amsterdam naar Pau. Wij zijn het enige toestel dat te bekennen is op deze luchthaven. Er staat bij Hertz een Ford Ka klaar en je rijdt naar de wijk Idron waar het hotel is gevestigd. Dat vliegen deden we op een nieuwe lijn met AirFrance-KLM in een witte CityJet. Een klein toestel dat 95 personen kan hebben. De dames lieten bij instappen weten: zoek maar een plek uit, we reizen met 18 passagiers. Heel veel ruimte dus en overdadige service. Na incheck in het hotel, prima kamers met keuken, mooi sanitair en zelfs een minivaatwasser, shoppen bij SuperU en we aten wat. Het regent in Pau maar de temperatuur met 16 graden is te doen. Morgen zal het volgens een brasserie uitbater niet beter zijn. De bedoeling is om naar Lourdes te rijden en daarna flaneren in Bagneres de Luchon. Als het weer het toelaat. Is het slecht neem ik haar mee naar het casino.

Groet van me Ma en Brrrt uit Pau.

1. Christiene:
    18 april 2012
    En????hoe vond je moeder het vliegen?
    Heeft je moeder een gelukkige hand? Want anders wordt het zeuren in het casino :)
    Hoop dat jullie een paar zinnige dagen hebt met elkaar.

Groet vanuit een net zo nat Koedijk
    Christiene
  2. Bert:
    18 april 2012
    Mijn moeder is een mirakel, Crissie dus het gaat helemaal goed komen met ons. We hebben witte port voor haar gekocht alszijnde slaapmuts dus morgen gezond weer op!!
  3. Peter Oomen:
    18 april 2012
    Nou Bert, wij komen net terug uit Lissabon en daar was het zo'n 15 graden en af en toe een buitje, maar we hebben ook in de zon op een terrasje gezeten. Ik hoop dat jullie dat ook nog kunnen doen.
    Veel devotie.
  4. Bert:
    18 april 2012
    Hoe vonden jullie Lisboa??
  5. R&J:
    18 april 2012
    Top om wat te horen, het is nu al genieten voor mun moeder.
    Leuk en hopen dat het goed weer blijft en het eten lekker.
  6. R&J:
    18 april 2012
    Mooi zo dat jullie goed aangekomen zijn, nu morgen maar weer afwachten. Te gek allemaal. Hier is het weer prima en Rien zijn neus is ook weer ok.
    Liefs en groetjes en een dikke kus van ons.
  7. Claudette:
    19 april 2012
    Nou Bert, 26 april is het oud hollandse spelletjes in de school het Beaken. Begint om 13.45. Was je even vergeten zeker. Je mag het blik gooien begelijden. Morgen nog maar even naar Lourders!!!
    Mooi dat ma het zo naar haar zin heeft. Goed te lezen.