Deuselbach 12 september 2018

12 september 2018 - Deuselbach, Duitsland

Woensdag 12 september 2018.

Nadat we het lekker hebben gehad in Luxemburg, kost wel wat, zijn we naar Kordel gereden in de Eifel. Een CP bij Burg Ramstein waar we eerder waren om de wandeling over het Romerpad te lopen. Een mooie van 10 km. Ook deze keer deden we deze wandeling. Bij de Burg is een hotel-restaurant waar het voordelig en lekker eten is. Na 1 overnachting reden we naar beneden naar Weingut Markus in Schleich aan de Moezel om wat flesjes in te kopen. Daarna door naar Trittenheim aan de Moezel nadat we Papa en Muttie van de weingut een handje hadden geschud. We hadden de LMC neergezet op een CP in Trittenheim aan de Moezel en gister, dinsdag, mooi gefietst naar Bernkastel Kues. Dit is 1 van de zeer toeristische plaatsen aan de Moezel. Onder prachtig weer werd het een toggie van 90 km. Na 2 nachten in Trittenheim zijn we vandaag verhuisd naar Deuselbach. Een CP voor 4 euro in een nationaal park op slechts 30 km van Trittenheim. Het is hier mooi wandelen en er is een bezoekerscentrum met cafetaria en sanitair. Op 816 mtr. liggen er 2 skipistes die in de zomer worden gebruikt voor downhill met de ATB. Fun….En het blijft zomer met 27 graden.

deuselbach_12-09-2018 (6)

1. Jojoos:
    12 september 2018
    Wat een bofkonten! Wij zijn weer in Hhw. Geniet nog lekker van deze mooie nazomer😀
  2. BertvdB:
    12 september 2018
    Dat zullen we zeker doen als bofkonten. Dank jullie wel!! Groetjes van ons C en B.
  3. Pam Molkenboer:
    14 september 2018
    Leuk hoor veel plezier nog.
  4. Christiene:
    16 september 2018
    Mooie plaatjes Bert. En die wandeling met al die hangbruggen lijkt me ook erg mooi. Veel plezier nog. Groetjes van K en C