Doornenburg 16 september 2020

16 september 2020 - Doornenburg, Nederland

Woensdag 16 september 2020.

De stukadoor is eerder klaar dan verwacht. We rijden maandag 14 september naar huis en zijn heel blij met het resultaat. We bedanken de beide mannen en krijgen nog wat reservemateriaal en uitleg hoe met het plafond en wanden om te gaan. Om te beginnen moet het nog even drogen en het advies: Zet nog niets in de huiskamer. We slapen in huis, servicen de camper en rijden dinsdag naar de CP van Doornenburg. Eén zonder voorzieningen behalve 2 vuilnisbakken. Je hoeft hier dan ook niet te betalen. Maar wel zicht op het kasteel. In de middag wandelen een rondje Doornenburg dat uiteindelijk ruim 10 km wordt. Woensdag fietsen we in de Lingewaard over de Rijn- en Waaldijk door de plaatsen Angeren, Huissen en Bemmel. In de middag bezoeken we het kasteel en krijgen uitleg van verschillende gidsen op 1.5. We besluiten met een wijn op het terras van de binnenplaats / tuin  van het kasteel. En…..nog steeds mooi weer. Na 2 nachten verkassen we morgen, donderdag , naar de Ooijpolder.