Ensenada, Mexico.

25 april 2011 - Ensenada, Mexico

Vanochtend, zondag 24 april, rond 9 uur hebben we kennis gemaakt met Peter. Hij gaat ons leiden door het land van de Harleys. Om 11 uur vertrokken we met 3 Harleys en een Suzuki. Voorop Peter met een dikke Chevy waarin een Honda Shadow als reserve. De groep zou 7 man worden maar uiteindelijk zijn we met 4. Ik rij een Boulevard die vergelijkbaar is met de Intruder. Een paar knalpijpen erop met een heerlijke roffel. Op de highway is het relax tuffen omdat ieder in zijn baan blijft en je rechts mag inhalen. Via een kustweg o.a. over San Diego en diverse stops zijn we naar Mexico gereden. Af en toe leek het op de Corniche in Frankrijk. We bezochten in Ensanada een markt voor we het hotel binnengingen en dat was rond half 7. Onderweg een paar buitjes, in Mexico de zon en een prima temperatuur

Morgen verder, zo'n 300 km over lokale wegen.

P1050762P1050800

1. M1 en 2.:
    Hoi Brrrrrrrrrrrt,
    Volgens mij geniet je daar lekker. Doe je goed. Wat voor merk is die Boulevard?
    Ik had nog wel een kleine verhandeling over een Mexicaans biertje verwacht.
    Veel plezier en doe voorzichtig aan.
    Groet vanuit een zonovergoten Oterleek:
    M3
  2. Vankozum.:
    Ha die Bert

Hij gaat lekker zo te lezen .
    Geniet er maar lekker van op je Soez.

Groet 600 gsr :-)
  3. Bert:
    25 april 2011
    Hee Marianne, volgens mij heb ik er dat afgelopen nacht opgezet. Groet van brrrt uit het Corona hotel. Die Boulevard is een Suzuki en vergelijkbaar met een Intruder, mogelijk gaan we nog een dag ruilen en rij ik dan Harley.
  4. Rianne:
    26 april 2011
    Hey Bert!

Zo te lezen & zien vermaak je je nu al! Doe je goed.
    En wat lekker zo'n kleine reisgroep..die trek je er gemakkelijk uit; je kunt ze hebben.

Ik blijf je volgen. Ik lijk wel zo'n groupie via Twitter..
    Have fun!

grtz, Rianne
  5. Jojoos:
    27 april 2011
    Hoi Bert,
    Stoere motor met een stoere man erop. Helemaal goed. In de USA is alles groot, denk eraan, ook de muggen zijn groot. Wij blijven je volgen.