Heerenveen 17 en 18 juli 2020

18 juli 2020 - Heerenveen, Nederland

Zaterdag 18-07-2020.

Nadat we vrijdag vertrokken voor een weekend Friesland deden we eerst een pauze op de CP van de Strook nabij Kolhorn en daarna 1 in Den Oever. Rond 2 uur in de middag kwamen we aan in Heerenveen op het terrein van Peter en Susan. Dit ging met de nodige vertraging vanwege werk aan de afsluitdijk. We hadden dit via Campspace. Een mooie lap gras aan het Kerkepad. Dit pad werd in vroeger tijden door de dominee gebruikt om de kerken van Oudeschoot,  Nieuweschoot en Rostergaast te bezoeken. Hij liep elke zondag 6 km om het heilige woord te verkondigden. Wij liepen het vrijdagavond naar de Engelenvaart door de weilanden en klaphekjes. Vandaag een mooie fietstocht ten oosten van Heerenveen door o.a. de dorpjes Gorredijk, Tijnje en Luxwoude. Onder goede weersomstandigheden keerden we om 4 uur terug en genoten met ogen dicht van de geluiden van de vogels. Morgen richting Emmeloord en aan het eind van de middag een MP boodschap in Volendam. Daarna op huis aan om maandag met de meiden een bezoek aan het museum van de twintigste eeuw in Hoorn te brengen.

1. Ria:
    Genieten maar.
  2. Brrrt:
    Lukt prima, Ria. Groetjes van ons C en B uit onderweg 😍🌞
  3. Jojoos:
    18 juli 2020
    Jullie, en wij ook, treffen het met het weer. Staan op cp Ikkinkhof in Okkenbroek. In de buurt van Deventer. Zijn we vandaag naar toe gefietst en hebben stadswandeling gemaakt. Leuke en zeer oude stad. Maandag naar de Stadsboerderij de Sibbe in Sneek. Daar blijven we tot vrijdag. Dan naar huis. Veel plezier met de meiden!
  4. Brrrt:
    19 juli 2020
    Nou zeker... Best weer. Lekker bezig jullie zo op de culturele fietstour. 😄
  5. Nanette:
    27 juli 2020
    Ziet er goed uit! Wij hebben ons vermaakt in NO Groningen.
    Gefietst, gewandeld en cultuur gesnoven. En die is er daar meer dan we dachten 😊
  6. Brrrt:
    27 juli 2020
    Dat is mooi, Nanette. Zag al leuke 📸 met Jan aan het water. Wij gaan in september die kant op.