Lelystad-NKC 30 maart 2019

30 maart 2019 - Putten, Nederland

Zaterdag 30 maart 2019.

Gister, vrijdag,  na een lunch bij de Roestelberg in Kaatsheuvel op weg naar Lelystad. Daar de route verkend naar het rijvaardigheidscentrum.  Mooi rustig geslapen op de CP en vandaag camper-theorie en praktijk georganiseerd door de NKC in samenwerking met Prodrive Academy. Het nodige opgestoken en proeven gedaan die nieuw voor ons waren, o.a. het gidsen door de bijrijder aan de voorkant van het voertuig, wegrijden op een gladde helling en het rijgedrag van de nieuwe camper. Een leerzame dag. Half zes zijn we naar een favoriete CP van ons gereden: De Dries in Putten voor een overnachting. Morgen naar Zwolle voor het Herman Brood museum waar een expo is van de Stones en omdat we er toch zijn nog even bij de Fundatie naar binnen.

1. Nanette:
    30 maart 2019
    Kunnen jullie mooi je voordeel mee doen met die nieuwe tips! Je kan nooit te veel weten als chauffeur! Fijne dag in Zwolle.
  2. BertvdB:
    30 maart 2019
    Ja wat ook handig was, Nanette, tijdens de rijvaardigheidsproeven werd de camper gewogen. Voor een aantal minder leuk maar wij kunnen hebben nog wat ruimte naar de 3500 kg.
  3. Mianno:
    30 maart 2019
    Goed bezig !! Er staan hier ook nog wat tuinkabouters in een doos werkeloos te zijn. Ze willen graag aan de slag ...
  4. BertvdB:
    Komt goed. We zijn morgen in de buurt.. 😄
  5. Christiene:
    30 maart 2019
    hahaha wat een drukte! File rijden.
    Maar wat een leuke leerzame dag. Goed bezig