Mesch 07-08 augustus 2020

9 augustus 2020 - Heerhugowaard, Nederland

Zondag  09-08-2020.

Afgelopen vrijdag een mooie route met Hans en een beetje pech met 2 lekke banden in het Heuvelland. Vanuit Mesch over Reimerstok en Gulpen naar Vaals over de Gulper- en Kruisberg. In Vaals een koppie waar de enige fietsmaker met vakantie was. Op de terugweg in Gulpen een behulpzame fietsmaker die de Giovanni van Hans van 2 nieuwe buitenbanden voorzag.  En dit voordat hij net om 13.00 uur ging sluiten.  Na de lunch en nog een stoppie in Banholt  waren we om half 4 op de camping en een temperatuur van 35 graden. Ondertussen maakte C. wat plaatjes tijdens een wandeling en was voor de ergste hitte terug. Omdat het zaterdag en zondag nog heter zou worden besloten we om zaterdagochtend via een MP boodschap in Kerkrade op huis aan te gaan waar we 13.30 uur aankwamen.  We hadden geluk met de plek nr 18 op de camping, de camper stond onder de bomen en de hele dag in de schaduw. Morgen, maandag, stappen we op de fiets naar Den Helder om de boot naar Texel te nemen en voegen we ons bij de meiden in een accommodatie in Den Hoorn voor een paar dagen. Vrijdag a.s. naar huis.

1. Christiene:
    9 augustus 2020
    Jammer van de pech gevalletjes deze keer. Veel plezier op Texel :) en hou alles heel en blijf gezond.
  2. Brrrt:
    Dankjewel gaat lukken... Is op Texel vast koeler
  3. Pam Molkenboer:
    9 augustus 2020
    Veel plezier op Texel. T weer blijft voorlopig t zelfde. Jullie treffen het.
  4. Brrrt:
    Dankjewel Pam. Groetjes
  5. Ria van Beek:
    9 augustus 2020
    Mooi eiland. Hoop dat het niet al te druk is. Ik zag van de week de file voor de boot al staan (bij Alkmaar)
  6. Brrrt:
    9 augustus 2020
    Toch niet met fietsen hoop ik Ria?
  7. Ria van Beek:
    Nee hoor, wees gerust...