Oterleek-Den Helder 09 september 2020

9 september 2020 - Den Helder, Nederland

Woensdag 9 september 2020. De camper hebben we neergezet op CP Den Helder. Een grote voor 40 campers  aan de Willemshaven van het voormalig marinecomplex.  Nadat we afgelopen zaterdag thuis zijn gekomen hebben we een paar dagen de bouwkachel van de stukadoor aan gehad om al het water dat de hij erin had gebracht uit de woning te stoken. Zie onder het kopje “video” een filmpje van het witte interieur. Hier in Den Helder hebben we te maken met lichte regen. Dus laptop en krant op tafel. Als het vanmiddag droog wordt gaan we langs het havenkantoor en daarna een wandeling . Om 18.00 uur worden we verwacht voor een bierproeverij in café het Boerenverdriet dat zijn naam dankt aan het water voor de sluis. Morgen, donderdag, een dag Texel op de fiets.

video bsss14

1. Christiene:
    Herkenbare plaatjes 😀
    Hoe lang gaan jullie nu weg?
  2. Bert:
    9 september 2020
    Dag Christiene. 7 a 10 dagen. Afhankelijk van de stukadoor. Groetjes van ons C en B.
  3. Bert:
    9 september 2020
    Ja Ria. Feest der herkenning. Tis droog dus in de benen. Groetjes van ons C en B.
  4. Ria van Beek:
    9 september 2020
    Een vertrouwd plekje, daar in Den Helder.
  5. Nanette:
    9 september 2020
    Flinke klus hoor! Maar ziet er goed uit! Dat wordt ook thuis genieten.
    Fijne dagen met de camper.
  6. Bert:
    Dankjewel en groetjes van ons C en B
  7. Lizette:
    9 september 2020
    Het weer wordt weer mooi, dus..... Genieten!!
  8. Bert:
    10 september 2020
    We zagen van de week de weerpluim op tv, Lizette, en dat voorspelt mooi weer tijdens het fietsen op Schiermonnikoog over een paar dagen. Groetjes van ons C en B.