Radstadt 30 januari 2020

30 januari 2020 - Radstadt, Oostenrijk

Donderdag 30 januari.

Na een fraaie maandag deden we dinsdag de langlauflatten onder om de route naar Mandling te laufen. 12 km heen en 12 terug. In Mandling een soeppie met koffie en daarna terug, Het weer was aan verandering onderhevig; de temperatuur naar beneden en het ging waaien. Om een uur of 3 in de middag begon het te sneeuwen en dit ging door tot dik in de nacht. Ze zijn er hier blij mee. Woensdags mooi weer voor een wandeling naar Altenmark waarbij C, haar zonnebril verloor en we terug moesten. Een eerlijke vinder had deze op een bankje neergelegd. Dus terug bij af. In Altenmark een stoppie en daarna in Radstadt voor wat boodschappen naar de Billa. Alles bij elkaar 20 km in de wandelschoenen. In de nacht 30 cm verse sneeuw. Vandaag  ging ik de piste op voor wat skibochten. C deed ondertussen een wandeling en voor de lunch zaten we in de zon op ons balkon. In de middag de skatelatten onder om een rondje in het dal op de loipe te vermaken. C. deed het klassiek. Het was een prachtige dag waarbij ze hier zeggen we hadden een himmel blau.

radstadt_30-01-2020 (25)

1. Christiene:
    Ziet er goed uit!
  2. Bert:
    30 januari 2020
    Ja vinden wij ook, Christine.
  3. Pam Molkenboer:
    Mooi hoor.
  4. Bert:
    30 januari 2020
    Zeker, Pam. Groetjes van ons C en B 😊.
  5. Lizette:
    31 januari 2020
    Mooie plaatjes hoor!!!
  6. Bert:
    31 januari 2020
    Ja feestje hier. Vandaag nog een klassieke langlauf en morgen ri het ⛸ 😍
  7. Nanette:
    3 februari 2020
    Ziet er niet verkeerd uit!