Remich 8 september 2018

8 september 2018 - Remich, Luxemburg

Zaterdag 8 september 2018.

Na Mouzon reden we naar de volgende France Passion , Han sur Meuse. We sliepen hier 2 nachten en fietsten mooi langs de Meuse. Verder weinig te beleven in deze gehuchten behalve een bak water in de avond met onweer en vriendelijke mensen. Daarna naar Kirsch les Sierck even onder Luxemburg voor de laatste France Passion in La Douce. Op het erf waar we met 3 campers stonden liepen 4 honden die het leuk vonden om met ons te spelen. Deze ondernemer heeft een fromagerie waar we wat kaas kochten van het soort dat C. erg aanstaat !! Vandaag, zaterdag, reden we Luxemburg in naar Remich om inkopen te doen en de dieseltank te vullen voor 1.13 € per liter. We zijn hier voor de 4e keer in de haven van Remich tegenover Schwebswange. Een mooie plek aan de Moezel waar je tegenwoordig 17.50 € betaald en alle voorzieningen hebt. We maakten een wandeling in het tegenover gelegen natuurgebied met een aantal vogelhutten. En tot slot een Pino Grigio op het terras van de haven. Het weer is nog steeds prima met blauw en 25 graden. Morgen naar Kordel CP Burg Ramstein in de Eifel.