Sadov, Zuidwest Bohemen 15 juni 2012

15 juni 2012 - Karlovy Vary, Tsjechië

Vrijdag 15 juni 2012

En inderdaad het is een mooie dag geweest. We maakten een fietstoggie langs het riviertje de Ohre in de buurt van Sadov, daar waar autokemp Sasanka ligt en wij voor de 3e dag staan. De oude gebouwen en woningen die verlaten en vervallen zijn zien er niet uit maar aan de andere kant tekent het de charme van Tsjechie. Het is rustig op de campings waar we staan en de campingbazen doen hun beklag over de matige bezetting die al een paar jaar geleden is ingezet. Morgen, zaterdag, naar Pilzen waar de beroemde brouwerij staat. De slideshow van de fotoos komt weer in orde!!

sadov_15-06-2012 (7)                                                                 sadov_15-06-2012 (12)

16 juni 2012
    Gisteren naar
    plitvitch geweest was erg mooi en weer (te)veel foto's :-) Straks vertrekken we naar Krk. Nog geen nieuw reisverhaal maar dat komt nog waren te laat thuis ivm een ongeval 1,5 uur vast gestaan. Jullie ook weer een fijne dag!