Veslos Huve 12 jun 2019

12 juni 2019 - Vesløs, Denemarken

Woensdag 12 juni 2019.

Maandagmiddag na aankoop op een service P de band van C. erom gelegd en tegen het eind van de middag parkeerden we bij een P-intrip met een aardbei- en aardappelteelt bedrijf even boven Holstebro. Super plekkie in de natuur. We kochten er heerlijke aardbeien en een speciaal Deens bier. Gister, dinsdag, in de ochtend vriendelijk weer dus op de fiets. Helaas op de helft van een mooie toer ging het los en na 30 km regen tot op de draad nat. En tja op Jutland heeft de wind vrij spel. In de avond zien we de 13 doelpunten van de Amerikaanse meiden. Vandaag wisselvallig weer, de garage hangt vol met te drogen fietskleding dus we rijden een stukkie naar het noorden, onderweg boodschappen, de camper servicen in Lemvig, onderweg het strand op voor een plaatje, de neus in de wind en via een fraaie kustweg naar Hanstholm voor een stuk verse gebakken zalm voor C. bij een fischrokery. Daarna zetten we de Weinsberger neer in Veslos Huse bij een P-intrip waar een resto en een kunstgallery worden gerund. We eten er in de avond, staan heerlijk rustig met WiFi en we krijgen een sleutel van de gallery zodat we van wc en douche gebruik kunnen maken. Deense service!!

lemvig eo_12-06-2019 (13)

1. Ria van Beek:
    12 juni 2019
    Geweldige vakantie, lijkt me.
  2. BertvdB:
    12 juni 2019
    Ja zeker weten Ria. Mooi stuk Denemarken, Jutland, waar we nu toeren.
  3. Maureen:
    15 juni 2019
    Goeie combi, bier en aardbeien, moet ik toch ook 'ns uitproberen ;)
  4. BertvdB:
    15 juni 2019
    Lekker, Maureen. Zeker doen.