Wijhe aan de IJsel

19 september 2018 - Wijhe, Nederland

Woensdag 19 september 2018.

Nadat we in Gangelt een overnachting hebben gedaan, een mooie plek om te wandelen en met de fiets naar de Brunsummer heide te rijden, doen we op maandag een bezoek aan Haffkamp campers in Sittard  Dit bedrijf  heeft zo'n 45 campers in de verhuur en die komen na een half jaar tevens in verkoop en worden nooit ouder dan met 2 jaar verhuurd. Onze interesse ging daar uit  naar een Weinsberg Pepper waar ze er 15 van hebben 2017 en 2018. Een hartelijke ontvangst en ook maar eens naar de inruilwaarde van de LMC gevraagd. De Pepper heeft lengtebedden, grote garage en is 6,70 lang. Daarna reden we naar een CP bij speciaalbrouwerijOijen om te eten in het restaurant en een overnachting te doen. Dinsdag op de fiets naar het bedrijf van Cor van den Oever in Herpen. Ja caravans en campers en niet zo’n beetje. Ook hier wat campers bezichtigd en informatie gevraagd. Vanuit Herpen met een lussieerbij over de Herperduinen terug naar Oijen en de LMC naar Wijhe gereden waar we in de haven staan. Vandaag naar Kasteel Nijenhuis in Heino. De komende dagen staan in het teken van hier en daar wat boodschapjes doen. Zaterdag zullen we in Oterleek terugkeren.

ooijen en wijhe_19-09-2018 (5)

1. Mianno:
    19 september 2018
    Veel plezier nog, groet uit Hulsberg Z-Limburg.
    Ook ws het weekend weer thuis.
    Anno en Mia
  2. Christiene:
    19 september 2018
    Ben benieuwd dat het gaat worden. Wij hebben vandaag een beste wandeling gemaakt, Morgen het verhaal maar tikken met bijbehorende kiekjes. We zijn hier zeker nog een week en dan langzaamaan naar huis. Groetjes en tot gauw.
  3. Pam Molkenboer:
    21 september 2018
    Geniet van je laatste avond.