Aalten 12-10-2022

12 oktober 2022 - Aalten, Nederland

Woensdag 12 oktober 2022.

Vroeg opgestaan om bij Swart campers in Balk om 08.00 uur te zijn met de camper. Martien gaat er meteen mee aan de slag en van Frouwkje krijg ik koffie. Om half 9 stap ik op de ATB voor een 70 km ronde. Koffie in Sneek en lunch in Balk. Het is best fris in de ochtend want er hangt mist en de zon doet nog niet mee. Het levert wel fotomomenten op. De G90 heb ik mee dus komt goed van pas. Na de lunch aan het water in Balk loop ik naar Swart en om half 3 kan ik de camper meenemen. Vervolgens rij ik naar Tilligte nabij Ootmarsum voor de eerste MP boodschap: een gereviseerde accu voor de Multicycle fiets van dochter Maureen. Om 18.30 kom ik vervolgens aan op een CP in Aalten. Het begint al te schemeren en hier in het oosten zijn de herfstkleuren goed zichtbaar. In de avond een paprikasoep op het vuur en later een pastaprutje e.e.a. vergezeld met een lekker bier. Ondertussen op RTL Het perfecte plaatje. Morgen naar Venray voor een paar Mavic Cosmic wielen voor de racefiets.