Almere 13 augustus 2023

13 augustus 2023 - Almere, Nederland

Zondag 13 augustus 2023.

Net terug van gezellig samenzijn en uit eten met 2 schone zussen en bijbehorende zwagers. En dat alles in AlmereStad. Gister, zaterdag, in de ochtend een bak regen en in de middag onder zonnig weer op de fiets vanuit Hasselt naar Zwolle voor een bezoek aan museum de Fundatie. Leuk fietsen via knooppunten. Daarna aan de overkant naast het Herman Brood museum een koppie en bij terugkomst in Hasselt een terras aan de kade. Vervolgens naast de camper met een boekie. Vandaag reden we 100 km vanuit Hasselt om in Almere haven op de CP te geraken. Voor 8 euro 50 te betalen aan de havenmeester kan je hier overnachten en heb je er ook nog prachtig sanitair bij. Officieel kunnen hier 2 campers staan maar…. het worden er weleens 3. We doen een koppie in 1 van de horeca’s in de gerenoveerde havenkom. Almere is veranderd sinds de deelname aan de hele tri in 1995. Vervolgens per fiets via AlmerePoort en AlmerePampus naar AlmereStad centrum om bij de ANWB kaarten te scoren. Tenslotte naar filmwijk waar de familie woont. Morgen, maandag, naar huis voor een paar dagen. De 18e naar Hellendoorn.

almere_13-08-2023 (9)