Oterleek 1 oktober 2023

1 oktober 2023 - Oterleek, Nederland

Vrijdag 29 september. We fietsen vandaag naar Hilvarenbeek en onderweg maken we een stop bij camping d’n Aanloop in Mierde waar je via zelfbediening en tegen lage prijzen een koppie kan scoren. We bezoeken het Dorpsdokter museum met o.a. een originele apotheek uit 1700. Er is ook een tandartspraktijk uit vervlogen tijden maar voor ons heel herkenbaar. Daarna het biermuseum dat is gesitueerd in het originele pand van brouwerij de Roos. Via een audiotour en een introductiefilm kom je helemaal in het proces van mout en hop. Tot slot… of aan het begin….natuurlijk proeven. We hadden geluk met het weer toen het regende waren we binnen in de musea. Terug op de camping mooie opklaringen. We zitten buiten aan het bier en bereiden ons voor op de terugweg, morgen zaterdag, naar huis en doen dat via Schijndel om langs te gaan bij de shop van De Wit o.a. caravan en camper accessoires.

Zaterdag 30 september. We doen wat inkopen in Schijndel. Een inbouwunit voor de buitendouche en wat kleine onderdelen. Daarna in het resto een koppie en om een uur of half 2 zijn we thuis. De camper wordt de komende dagen stalling klaar gemaakt en mag volgend voorjaar weer naar buiten. Bedankt voor alle leuke reacties en tot…..

hilvarenbeek_29-09-2023 (19)

1. Peter Oomen:
    1 oktober 2023
    Welkom thuis en bedankt dat we met jullie mee mochten reizen.
    Dankjewel Peter. Alles veilig thuis dus het normale leven begint weer. Wat kleine mankementjes verhelpen aan de camper, een sopje erover en dan kan tie de stalling in.
    1 oktober 2023
    Welkom weer in de Nederlanden 😄Leuk jullie weer gevolgd te hebben, interessante verhalen met mooie foto's. En tot de volgende...
    Dankjewel Christiene. We kijken uit naar jullie Afrika blog.
  5. Nanette:
    1 oktober 2023
    Welkom thuis Bert en Claudette! Prachtige reis gemaakt met veel mooie foto’s en ervaringen waar wij van mee mochten genieten via jullie reisblog.
    2 oktober 2023
    Ja was een mooie trip, Nanette. En....we blogten graag.
  7. Nils Kaan:
    3 oktober 2023
    Wat een geweldige trip hebben jullie deze zomer gemaakt. We hebben je lang moeten missen bij de Pensionados. Straks kom jij weer fietsen en per 11 oktober zit ik in Portugal en ben de 29 ste weer terug.
    Jaja vakantie is er om gevierd te worden, Nils. Ik ga idd deze week op de racer. Wat een heerlijk vooruitzicht 18 dagen naar het zuiden. Ga door met genieten waar het kan!!
  9. Piet:
    3 oktober 2023
    Mooie verhalen Bert!
    Graag gedaan Piet, tot kijk.