Oterleek 15 Oktober 2022

15 oktober 2022 - Oterleek, Nederland

Zaterdag 15 oktober 2022.

De boodschapjes zitten erop, de garage van de camper is goed gevuld. Ik reed donderdag van Venray naar Overloon waar ik de camper parkeerde op het terrein van een golfpark. Een luxe CP met alle voorzieningen. Heerlijk stil dus lekker geslapen. Gister, vrijdag,  heb ik in de omgeving van Overloon, mazzel met het weer, de accu getest op de Multcycle fiets van Maureen die ik mee had. Na 40 km op volle ondersteuning door een prachtig bosgebied was de accu bijna leeg. Goede score. In de middag tegen 14.00 uur begon het wat te spetteren en tegen vieren werd het serieuzer met de regen. Ik was op tijd terug. In de middag een boekie in de camper en tegen de avond een lekkere douche, daarna het avondmaal. Brood want al het andere eten is op.

Ik sta vrijdag om half 8 op en rij richting het noorden om bij Fieten in Krommenie de dieseltank te vullen, daarna naar huis. waar ik tegen half 12 aankom. Het camperseizoen zit er op voor ons. De Weinsberg wordt komende dagen gereed gemaakt om een paar maanden te gaan slapen in de stalling.

Alle volgers bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende trip in 2023. Intussen misschien een wintersport?