La Coupole en Breda 19 tm 22 september 2019

23 september 2019 - Oterleek, Nederland

Maandag 23 september 2019.

We bezoeken donderdag 19 september een mooi museum op gebied van audiovisuele aspecten in een bizarre omgeving "La Coupole" In de avond slapen we op een CP in Wormhout en fietsen vrijdag in de omgeving van Duinkerken. Daarna rijden we naar Gavere, dat is even onder Antwerpen, voor een overnachting op een CP die van een modern toiletgebouw is voorzien. We bezoeken het stadje en zitten nog een tijdje in de zon. Zaterdag rijden we naar Breda en omdat er op de E19 werkzaamheden zijn, hebben we de eerste vertraging deze vakantie te pakken. We lopen een stadswandeling en worden blij vermaakt in de avond met een sloepenvaart. Zondag lopen we door het stedelijk museum en gaan de Grote kerk in die veel gelijkenis vertoont met de Grote in Alkmaar. In de middag rijden we naar huis.

De reis is ten einde en dat geldt ook voor het mooie weer dat we de hele trip hadden.

Alle volgers bedankt voor jullie leuke reacties en tot de volgende blog.

Groetjes van ons C en B.

1. Ria:
    24 september 2019
    Goede morgen, bedank voor de leuke reisverhalen en de mooie foto’s. 👍
  2. Bert:
    Dankjewel 👌 wij deden het graag. 😄
  3. Marianne Dubbeld:
    Hoi B en C,
    Zo te lezen hebben jullie weer een mooie reis gehad. Nu herfst idd. Binnenkort ff iets afspreken om te keezen, wordt het wel weer tijd voor. Groetjes van het Jaagpad.
  4. Bert:
    25 september 2019
    Ja, gezellie. Was mooi trippie Marianne
  5. Christiene:
    25 september 2019
    Zie dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen, leuke dingen gedaan en moois gezien. Tot de volgende keer