Oterleek 22 april 2021

22 april 2021 - Oterleek, Nederland

Maandag 19 april 2021.

Na s’morgens een knooppuntenroute op de fiets in de omgeving van Taarlo, Schiphorst en Tynaarlo komen we maandagmiddag aan op De Kalverhoek. Een hartelijke ontvangst en prima weer om bij C en K een koppie te doen na het plaatsen van de camper aan de rand van de camping. Dinsdag rijden we met 4 naar Diever voor een wandeling door mooi bosgebied. Onderweg komen we uit WOII een onderduikerhol tegen dat helaas door de Duitsers ontdekt is na marteling en getuigenis van een gevangene. Het hol wordt opgeblazen, diverse verzetsmensen opgepakt en afgevoerd naar kampen waar ze een noodlot wacht. Na de oorlog is het in ere hersteld en een monument voor het publiek. In de middag heerlijk in de zon en tot slot barbecue op de camping waar we genieten van het uitzicht en een plaatje maken van wat reeën.

Woensdag na ontbijt rijden we huiswaarts met enige vertraging over de afsluitdijk. Hier wordt gewerkt op vele fronten. 2 dagen thuis en zaterdag voor een week met schonezus en zwaag naar Rheezerveen.

Bedankt allen voor de reacties en tot de volgende reis.

ruinerwold_20-04-2021 (7)

1. Christiene:
    Wij hebben nog even 😉
    Veel plezier met z'n viertjes en tot snel weer.
    Groetjes
  2. Bert:
    22 april 2021
    Nog mooie dagen jullie en goeie reis naar huis. Tot in ? ieder geval Juni.
  3. Marianne Dubbeld:
    Hoi Bert en Claudette,
    Jullie hebben de smaak van het reizen weer aardig te pakken. Veel plezier volgende week in Rheezerveen met z'n allen!
  4. BertvdB:
    22 april 2021
    Dankjewel Marianne. Wordt vast mooi weekie binnen de beperkingen. Mooie plekken weer gedaan tijdens korte trips in NL. En....al opgedroogd?
  5. Nanette:
    24 april 2021
    Ziet er goed uit! Wij stonden een paar dagen in de Betuwe. Fruitbloesem komt nog maar gering uit. Fijne week in Rheezerwold.
  6. Bert:
    25 april 2021
    Dag Nanette.
    Ja het is koud in de nachten dus het groeit niet zo. Betuwe is ook mooi net als hier vlakbij Harderberg. We maakten vanochtend een wandeling rondom de Horsetellerie waar we met 4 in een huissie zitten deze week. Groetjes