Apeldoorn 4 augustus 2023

4 augustus 2023 - Apeldoorn, Nederland

Vrijdag 4 augustus 2023.

Nadat de camper een mooie tijd in mei en juni heeft doorgebracht in NL en DE bleek bij terugkomst dat de koelkast het op gas niet meer deed. Na nog een paar dagen Den Helder en Texel in Juli kwam daar een storing in het Ad-blue systeem bij en tot slot een touché op de Jan Gleijnisweg wat een kapotte spiegel opleverde. Dus langs bij dokter Stokman en voor het Adblue naar dokter Van Mossel. De spiegel en de koelkast zijn gerepareerd en 15 aug. wordt de Ad-blue tank vervangen bij dokter Peugeot. Gister, donderdag 3 aug., reden we naar rijschool De Weerd in Apeldoorn voor een event van de NKC. Rijvaardigheid en manoeuvreren met de camper. Dit vindt plaats op het parkeerterrein van de rijschool en op de openbare weg met instructeur. Vanmiddag gaat de rit verder naar Winterberg in Duitsland om daar instructie te krijgen in het rijden in de heuvels.

apeldoorn_04-08-2023 (2)

1. mianno:
    4 augustus 2023
    Succes! Hou de gepoetste kant boven!!
  2. Bert:
    4 augustus 2023
    Nou reken maar want de 18e moet hij in nieuwstaat bij jullie op het terrein staan
  3. Marianne Dubbeld:
    4 augustus 2023
    Hoi Bert en Claudette, veel succes en plezier de komende dagen.
    Heel leerzaam volgens mij.
  4. Bert:
    4 augustus 2023
    Dankjewel Marianne kan inderdaad geen kwaad je steekt er altijd wat van op en het is gezellig.
  5. Jojoos:
    4 augustus 2023
    Na de training mag je er vanuit gaan dat touches toch tot het verleden behoren 🤓😂🤪
  6. Bert:
    4 augustus 2023
    Dan gaan wij ook vanuit Joop want het zijn prijzige aanrijdingen.😭
  7. Nanette:
    4 augustus 2023
    Hadden jullie niet eens eerder ook zo’n rijvaardigheidstraining gedaan? Fijne dagen en succes met de heuvels 😊
  8. Bert:
    4 augustus 2023
    Dankjewel Nanette.... het klopt maar dat was op het vlakke nu gaan we het in de bergen doen.
  9. Christiene:
    5 augustus 2023
    Succes met de training en plezier in winterberg
  10. Bert:
    5 augustus 2023
    Christine de helft zit erop en nu zitten we buiten in Winterberg zal niet zo lang duren want vanmiddag wordt regen verwacht. Groetjes.