Bad Benheim 8 augustus 2023

8 augustus 2023 - Bad Bentheim, Duitsland

Dinsdag 8 augustus 2023

Zondagavond stond in het teken van theorieles in de tent vergezeld met hapje en drankje. Best nuttig en gezellig. In de middag zagen we Van de Poel wereldkampioen worden. Maandagochtend de 7e is het slecht weer met vlagerige regen, wind en 10 graden. Het is de laatste dag in Winterberg. C. rijdt vandaag met instructeur. Dit kan omdat het certificaat op mijn naam al is verstrekt. Daarna rijden we via een supermarkt naar Bad Bentheim. Als we laat in de middag aankomen op de CP naast het park van het grote slot treffen we heel ander weer dan in Winterberg. Het is 18 graden met zon. We slenteren door het stadje en kijken naar de openingstijden van het slot. Dinsdag slapen we uit en bezoeken rond half elf het slot. Een imposant gebouw waar we een paar uur zoet zijn. Prachtig uitzicht boven op de kruittoren. Daarna een koppie op een terras en na de lunch nog een wandeling door het stadje, In de middag buiten met een boekie tot er tegen vijven een buitje de boel verstiert. Morgen, woensdag, de camper servicen en een stukje noordwaarts.

bad bentheim_06-08-2023 (18)

1. Lizette:
    8 augustus 2023
    Bekend terrein voor ons, leuk plaatsje. Hopelijk zet het mooie weer ook door. Veel plezier
  2. Bert:
    9 augustus 2023
    Dag Lizette. Inmiddels zijn we verkast voor twee nachten am wasserfall even buiten Lingen. Lieve groetjes van ons C en B.