Beverwijk - Haarle 27 september 2022

27 september 2022 - Hellendoorn, Nederland

Dinsdag 27 september 2022.

Omdat we een aantal afspraken in het RKZ in Beverwijk hebben vandaag en een afspraak op woensdag in Rijssen, doen we nog een paar dagen met de camper. Dus vanochtend op de A9 met veel regen en wat file naar Beverwijk. We zijn op tijd. Eerst een bezoek aan de stomaverpleegkundige Marja en  daarna naar Laurens Bos voor het bespreken van de longfoto’s . Daarna wat  MP plichtplegingen naar Haarlem, Leimuiden, Zeist om voor dochterlief enkele producten aan te schaffen ivm verduurzaming van haar huis. Onderweg bakken water heel slecht weer. We doen enkele boodschapjes  bij de Spar in het dorp Haarle en vervolgens de camper neergezet op CP Bosweide  De weegoden waren ons goed gezind want er kwam een bleek zonnetje door de wolken. En we liepen het naastgelegen bos in voor een wandeling. Morgen naar Rijssen voor een campercheck.

1. Jojoos:
    27 september 2022
    Jullie maken van de nood een deugd. Toch ff erop uit en de paprika's worden gewoon verwerkt in een smakelijk prutje. Top toch?
  2. Bert:
    28 september 2022
    Ja de agenda wordt regelmatig ingevuld door de ziekenhuizen. Volgende week maandag en donderdag weer. Dus..... Tussendoor camperen en shopping.
  3. Piet Berkhout:
    28 september 2022
    Ja, jullie kunnen de rit naar Beverwijk inmiddels wel dromen. Als het maar goed komt! Mooie herfstfoto's Bert.
  4. Bert:
    29 september 2022
    Ja....Piet en het is voorlopig nog niet klaar. Wijj hopen op goede afloop. Geniet verder met je houtblokken in Canada.