Haarle 28 september 2022

28 september 2022 - Hellendoorn, Nederland

Woensdag 28 september 2022.

We staan vroeg op want om 9.00 uur worden we verwacht in Rijssen. Het is twintig minuten rijden en we zijn ruim op tijd. Na één uur is er een nieuwe bedieningskast gemonteerd en ingeregeld. Alles werkt  weer naar behoren. We zijn wel 80 euro achteruit. OK…. elke hobby kost geld!! We rijden terug naar de CP en onderweg parkeren we in Nijverdal voor een bezoek aan het centrum en een koppie bij ToiToi. Het is vriendelijk weer met wat zon en wolken maar wel fris. Bij terugkomst op de CP doen we de lunch en gaan aan de wandel in het naastgelegen bos. Het Hellendoornse bos. We doen de blauwe wandeling van 7 km door een mooi gebied. Onderweg nog feest der herkenning .......toen we enige tijd terug met MiAnno een bier deden bij de Uitkijk. Jullie welbekend. Morgen zetten we de kopjes weg en draaien de stoelen zodat we wat opschuiven richting huis. De bedoeling is een CP in Hierden nabij Harderwijk.