Hasselt 11 augustus 2023

11 augustus 2023 - Hasselt, Nederland

Vrijdag 11 augustus 2023

Vandaag, woensdag, wat boodschappen bij Lidl en daarna naar Am Wasserfall tussen LIngen en Emsburen. De bedoeling was een CP in Emsburen maar bij aankomst troffen we een ketting en een bord voor de CP met de tekst “geslossen” tevens een telefoonnummer. Bellen, wat blijkt…? dat de nieuwe eigenaar verwacht over een maand weer te openen.  Dus naar een andere CP. Deze ligt naast een camping en een hotel. Leuke plek vlakbij Ems en Linge. In de middag verkennen we de omgeving en testen het resto van het hotel. Ik doe nog een wandeling van een km of 7 langs het water van de Ems. Zon en wolken wisselen elkaar af zodat we met 21 graden mooi buiten zitten. Donderdag fietsen we een knooppunten en gaan op zoek naar de graven uit vervlogen tijden. De z.g. “Gross-Steingrab” Het is de hele dag bewolkt maar met 23 graden prima weer. In Emsburen op het terras voor een koppie en in de avond bij terugkomst een douche die ruim en gerenoveerd is. Vandaag rijden we naar Zwolle en kopen een bouwpakket omkasting voor de buitenunit in Oterleek. Daarna naar CP in Hasselt wat een leuk stadje is. In de middag een bezoek aan Jumbo en Kringloop, daarna een Karmeliet aan het water. Het is warm vandaag dus tot laat buiten.

am wasserfall_10-08-2023 (13)

1. Piet Berkhout:
    11 augustus 2023
    Jullie vermaken je wel zo te lezen.
  2. Bert:
    12 augustus 2023
    Klopt Piet. De grensstreek is mooi aan Duitse kant. Vandaag op de fiets naar de Fundatie in Zwolle. Even wachten tot het droog is.