Oterleek 1 oktober 2022

1 oktober 2022 - Oterleek, Nederland

Donderdag 29 september 2022.

Nadat we zijn opgestaan en hebben ontbeten rijden we de camper naar Hierden dat aan Hardewijk grenst. Na installatie op de CP eerst aan de lunch en het terrein verkennen. Het is een vriendelijke dag dus gaan we op de fiets naar het centrum van Harderwijk, stallen de fietsen en doen een terras. Daarna nog een wandeling door het centrum en een botanisch park, vervolgens terug naar CP De Doornenkamp waar we buiten zitten met een boekie en een wijn. In de avond kijken we weer eens tv via de schotel.

Vrijdag 30 nemen we eerst een douche in het zeer luxe sanitair dat voorzien is van vloerverwarming.... nog nooit meegemaakt op een camperplaats. We servicen de camper en gaan op huis aan maar niet voordat we een Thule fietsendrager via MP kopen in Soest. Lag op de route. Helaas even een file wat voor enige vertraging zorgt. Maar goed dat weten inmiddels in Nederland. Na da aankoop komen we rond de middag thuis en staat de Weinsberg tot 11 / 12 oktober stil. Rond die tijd een ritje naar de dealer in Balk voor APK, vochtcontrole en een grote beurt. Tenslotte wordt tie in oktober 4 jaar.

1. Piet Berkhout:
    1 oktober 2022
    Jullie zijn aardig actief met jullie RV.
  2. Bert:
    2 oktober 2022
    Wat zou Piet bedoelen met RV?
  3. Jojoos:
    1 oktober 2022
    Het was in ieder geval prima weer om erop uit te trekken. Harderwijk is een mooie plaats. Beetje jammer dat jij niet van vis houdt Bert, want daar kun je echt goed klaargemaakte vissies eten.
  4. Bert:
    2 oktober 2022
    Ik heb het verscheidene keren geroken tijdens onze wandeling. Is idd niet aan mij besteed.