Winterberg 6 augustus 2023

6 augustus 2023 - Winterberg, Duitsland

Zondag 6 augustus 2023.

Het is wisselvallig en koel met 16 graden vandaag. Vrijdag  na een rit met instructeur door de mooie omgeving van Apeldoorn en de nodige vaardigheidsproeven op het terrein van de Weerd vertrokken we tegen drie uur vanuit Apeldoorn naar Winterberg waar we rond zes uur zouden aankomen. Door wegwerkzaamheden en ongelukken werd het half acht. Half negen uitleg met de andere deelnemers over de volgende dagen in een grote tent. De CP heeft veel weg van een camping. Alle voorzieningen, vakantieappartementen en een resto. Zaterdag rijden we in de omgeving 1 uur met instructeur door de omgeving. We treffen het met het weer, het is zonnig. In de middag wandelen we, onder  leiding van Gert,  naar een resto op de Kahler Asten, een bult van 830 mtr. hoog. Een bier is de beloning. Helaas zonder C....Zij heeft een beenblessure.  We zijn voor een pittige bui binnen. In de avond BBQ in het resto verzorgd door de uitbater. Vandaag weer een rondje van een uur met accent op haarspeldbochten.

winterberg_05-08-2023 (3)

1. Christiene:
    Lekker bezig!
  2. Bert:
    7 augustus 2023
    Zeker Christiene. We steken er best wat van op met instructeurs uit defensie en rijscholen.
  3. Ria:
    Mooi hoor!
  4. Bert:
    7 augustus 2023
    Dag Ria, Ja zeker mooi en gezellig. Behalve het weer vandaag erg fris en veel regen.
  5. Piet:
    6 augustus 2023
    Enne....leer je er ook nog wat van?
  6. Bert:
    7 augustus 2023
    Goedmorgen Piet, ja leerzaam en gezellig. Gisteravond therorieles met een borrel tussendoor.