Van Comines naar Zundert 21 en 22 september 2016

22 september 2016 - Zundert, Nederland

Woensdag 21 september 2016.

Gister, dinsdag, zijn we aangekomen in Comines. Er is een Belgisch en een  Frans Comines waarbij het riviertje de Lys voor de grens zorgt. Dus…..via FP naar een slakkenkweker. We hadden het geluk dat er een bus met Belgische pensionadoos kwam met een gids die de eigenaar (Fransman die een presentatie gaf), vertaalde. We werden uitgenodigd om daarbij aanwezig te zijn. Een boeiende materie. Vandaag  wat fietsen en een bezoek aan het Musea de Tabac. Deze regio was vroeger een bloeiende industrie op gebied van tabak. Op dit moment zijn er lokaal nog enkele tabakboeren. Dit was de laatste plek via France Passion. De combi met camperplaatsen is ons goed bevallen. Morgen verlaten we Frankrijk.

Donderdag 22 september 2016.

We zijn vanuit Comines naar Zundert gereden. We staan bij het scootermuseum waar tevens voor 10 campers een CP is. Het is hier luxe met douche, wc, wifi, etc. De CP is gelegen even buiten Klein Zundert en rustig. We zijn te voet naar Zundert gegaan voor een koppie en daarna een boekie buiten. Morgen naar Henk in Maarn.

1. Christiene:
    22 september 2016
    Leuke plaatjes weer en welkom in het kikkerlandje. Nog een paar heerlijke dagen. We lossen elkaar bijna af tot gauw.
  2. Bert:
    22 september 2016
    Ja Christiene, zondag thuis na hier en daar in de omgeving van Utrecht wat bezoekjes. Te beginnen vrijdag in Maarn.