Techendorf, Weissensee 3 februari 2019

3 februari 2019 - Weissensee, Oostenrijk

Zondag 3 februari 2019.

Gister, zaterdag, een groot contrast. Het was regen en natte sneeuw onderweg naar Techendorf, de voorbode voor een troosteloze aanblik van de schaatsbaan op het kleine meer. Loipes waren er niet meer want de velden stonden deels onder water of de sneeuw was ingezakt. We deden inkopen bij Billa in Greifenburg en daar ontmoetten we Ria en Ed. Vervolgens naar het appartement in Seehaus Sommerheim en na intrek een wandeling naar café Schuler voor gluwein. Het was een druilerige dag die we besloten met het Keezspel waarbij de mannen een voorsprong gaan verdedigen van 2-1. In de avond ging het sneeuwen en dit is behoorlijk intensief geweest gedurende de hele nacht. Vandaag zullen Norbert Jank en zijn mannen er alles aan doen om voor een mooie ijsvloer te zorgen en de voorspelling voor de komende week is prima met zon en -10 in de nachten. Zie ook:  https://www.natureislauf.at/. We gaan het zien.... want op dit moment, zondagochtend, sneeuwt het waarbij het niet recht naar beneden komt.

techendorf_03-02-2019 (7)

1. Pam Molkenboer:
    3 februari 2019
    Komt vast goed met de sneeuw en anders het beste ervan maken. Ik duik mijn bed weer in. Sinds gister griep. Pfff.
  2. BertvdB:
    3 februari 2019
    Beterschap , Pam. We gaan vanmiddag wandelen het is aan het opklaren. Wat het ijs betreft: we wachten af.
  3. Lizette:
    5 februari 2019
    Veel plezier maar weer. De foto's liegen er niet om. Heel mooi
  4. BertvdB:
    5 februari 2019
    Lizette week 2 is ingezet. Superschaats. 😄
  5. Nanette:
    11 februari 2019
    Ook ik prbeer bij te tanken na 2 dagen bed/bank/koorts! Niets voor mij, heb nooit griep ☹️🤧🤧🤒 En dan maar duimen voor een mooi geprepareerde ijsbaan. Have fun.
  6. BertvdB:
    11 februari 2019
    Tja vervelend , beterschap en tot vrijdag.