Kemp DolceTrutnov, Trutnov 3 juni 2013

3 juni 2013 - Jeseník, Tsjechië

3 Juni 2013
Lodin, een mooie moderne camping met zeer complete overnachtingshutten en voor de kampeerder keurig sanitair, stond voor ons in het teken van slecht weer. Eerder zagen we in Jesenik beelden van overstromingen en werd ons aangeraden niet naar Praag te gaan. We hebben besloten naar Trutnov te trekken aan de voet van het Reuzengebergte. Dit op basis van de weersverwachting en de wateroverlast in Praag en omgeving. We reden een mooie route, het was slechts 80 km, onderweg wat boodschappen in Horice en in een winkel naar fietsen kijken. Tijdens de rit hebben we kennis kunnen maken met riviertjes die buiten hun oever treden en een brug die niet meer begaanbaar was vanwege het hout dat er was over- en aangespoeld. We staan nu een paar dagen op camping DolceTrutnov en hebben geparkeerd op een strook asfalt omdat het gras niet betrouwbaar is door het vele water. Heerlijk rustig hier aan een plas water met restauraci en kiosek. NatteGroeten van C en B. Het wordt beter.