Lermoos 31 januari mist en regen

31 januari 2017 - Lermoos, Oostenrijk

Dinsdag 31 januari 2017.

Mist en regen en net boven nul vandaag.

Vannacht was het voor B, niet zo heel prettig. Na een aantal malen sanitairbezoek voor de bovenkant  ging ik door m’n rug. Door de lieve verzorging van C en de hele dag slapen ben ik weer een beetje op de been. C. maakte een wandeling en schoot onderweg wat plaatjes. En misschien gaat het morgen beter maar…………………………??

lermoos_31-01-2017 (9)

1. Maureen:
    Heeee pa, dat is allemaal niet zo mooi. Sterkte, beterschap. Liefs, Maureen xxx
  2. Christiene:
    31 januari 2017
    Wat een pech Bert. Hoop dat je snel opknapt en weer lekker op de latten of schaats kan staan. Beterschap. Moet het weer natuurlijk ook meewerken maar dat komt vast wel weer goed.
  3. Marianne Dubbeld:
    Hoi Bert en Claudette,
    Beterschap voor Bert en herkenbare plaatjes. We hopen dat er deze week nog een zonnetje bij komst voor jullie.
    Vorige week had ik in Neukirchen de hele week strak blauw.
    We blijven jullie volgen.
    Groetjes, M2
  4. Ria:
    31 januari 2017
    Wat naar voor je Bert, hoop dat het morgen beter gaat. Groet van r&e tot zaterdag.
  5. Ria van Beek:
    31 januari 2017
    Buona convalescenza, Bart. Coraggio.
  6. Jojoos:
    31 januari 2017
    Dat is wat minder. Iets verkeerds gegeten? Neem desnoods nog een dagje rust zodat je de rest van je vakantie weer volop kan meedoen. Luister naar dit advies van dokter José
  7. Wanda:
    31 januari 2017
    Jeetje Bert dat is niet zo fraai ik hoop dat het morgen weer beter gaat. Mooie foto's hoor Claudette.

Groetjes Wanda
  8. Pam Molkenboer:
    1 februari 2017
    Hoop dat t wat beter gaat maar Ria en Ed zijn bijna onderweg dus 3 mensen om je te verzorgen!