Maandag 28 juli 2025 Ospeldijk

28 juli 2025 - Ospeldijk, Nederland

Het is weer even geleden maar we zijn weer op pad met de camper. Zaterdag 26 juli vertrokken wij naar de camping Het Grote Veld tussen Lochem en Vorden. Op bezoek bij Lizette en Melle voor één overnachting. In de middag op de fiets via mooie bospaden naar Vorden om een terras te pakken. Op de terugweg via vergelijkbare bospaden werden we getrakteerd op een bak water. Helaas bij terugkomst op de camping de fietsen en kleding onder het zand. Zondag na de koffie via Duitsland en wat diesel tanken de camper gestald op camperplaats Ansel in Ospeldijk naast het natuurgebied De Grote Peel. In de middag zien we Wout van Aert winnen in Parijs. Vandaag met de rolstoel naar het Buitencentrum De Pelen van Staatsbosbeheer. Na de lunch daar ....de gele wandeling van 3 km. Een prachtig stuk natuur.

Foto’s

13 Reacties

  1. Christiene:
    28 juli 2025
    Fijn om er weer even tussenuit te zijn. Geniet van de dagen en tot snel 😘
  2. Bert:
    29 juli 2025
    Doen we ...en....tot vrijdag.☕
  3. Piet Berkhout:
    28 juli 2025
    Hoi Bert,
    Leuk dat je weer wat laat horen! Een mooie en gezellige trip toegewenst met jullie camper.
  4. Bert:
    29 juli 2025
    Dankjewel, Piet.
  5. Esther:
    28 juli 2025
    Leuk om jullie weer even te volgen en jullie verhalen te hier te lezen. 😘
  6. Bert:
    29 juli 2025
    Ja mooie omgeving en leuke camperplaats.
  7. Jojoos:
    28 juli 2025
    Lekker op pad! Vandaag bleef het droog in Heerhugowaard. Misschien heb je het al gezien, maar we zijn al in de maand juli 🫣. Veel plezier!
  8. Bert:
    29 juli 2025
    Dankjewel.. blij dat er iemand oplet....
  9. Pam Molkenboer:
    29 juli 2025
    Fijn weer op pad. Ik ga weer meelezen.
  10. Bert:
    29 juli 2025
    Mooi Pam dat kan tot vrijdag 🤓
  11. Marianne:
    29 juli 2025
    Fijn dat jullie weer op pad zijn. Geniet ervan en leuk om jullie te volgen.
  12. Bert:
    30 juli 2025
    Genieten doen we zeker, Marianne. En... het weer zit mee.
  13. Nanette:
    30 juli 2025
    Leuk weer een camperverhaal van jullie! Pech dat je die bak water niet kon ontwijken 😉
    Geniet ervan met zijn tweetjes