Maandag 28 juli 2025 Ospeldijk
28 juli 2025 - Ospeldijk, Nederland
Het is weer even geleden maar we zijn weer op pad met de camper. Zaterdag 26 juli vertrokken wij naar de camping Het Grote Veld tussen Lochem en Vorden. Op bezoek bij Lizette en Melle voor één overnachting. In de middag op de fiets via mooie bospaden naar Vorden om een terras te pakken. Op de terugweg via vergelijkbare bospaden werden we getrakteerd op een bak water. Helaas bij terugkomst op de camping de fietsen en kleding onder het zand. Zondag na de koffie via Duitsland en wat diesel tanken de camper gestald op camperplaats Ansel in Ospeldijk naast het natuurgebied De Grote Peel. In de middag zien we Wout van Aert winnen in Parijs. Vandaag met de rolstoel naar het Buitencentrum De Pelen van Staatsbosbeheer. Na de lunch daar ....de gele wandeling van 3 km. Een prachtig stuk natuur.

Leuk dat je weer wat laat horen! Een mooie en gezellige trip toegewenst met jullie camper.
Geniet ervan met zijn tweetjes