Gaastmeer 24 september 2021

24 september 2021 - Gaastmeer, Nederland

Woensdag 22 doen we een bezoek aan het Renspark in Emmen en rijden we daarna naar het Gaastmeer voor een paar mooie dagen in Friesland op camping het GoudenPlakje waar we ons voegen bij de Vermeulens die hier al sinds maandag staan. Donderdag rijden we naar Bolsward en lopen een 2 uur durende stadswandeling aan de hand van een boekje dat we gekocht hebben bij het vvv in een nieuw gebouw bij de bibliotheek. Vrijdag via een pontje aan de wandel naar Workum voor een lunch en tot slot een heerlijke Westmalle. Morgen naar Amsterdam voor een MP boodschapje.

bolsward_23-09-2021 (1)

1. Marianne Dubbeld:
    24 september 2021
    Mooie stad Bolsward. Het gebouw van de VVV bevind zich in het voormalige Stadhuis. Dit is op 7 sept. jl geopend door de Koning. Wij hebben overnacht in Bolsward in de Stadsherberg en uit 1480 daterende stadsboerderij in de buurt van de Kerk die jullie bekeken hebben. Groetjes en plezier nog even, Marianne en Martin.
    25 september 2021
    Wat leul M&M. kerk de Broere met het kunststof dak ter bescherming. langs de stadsherberg zijn we ook gekomen. Het was een leuke wandeling met gids Ed. Dat voormalig stadhuis is mooi gerenoveerd en er zitten tal van infomatieve afdelingen in. Groetjes en tot....
    GOUDENPLAKJE? Bijzondere naam voor een camping 🙂
    Maar jullie hebben ongetwijfeld gezellige dagen gehad met elkaar. We zien elkaar binnenkort en......
    trainen voor de Muur van Emmen 🚲 voor volgend jaar 😅
    25 september 2021
    Leuk... Je bent al goed begiz. We gaan het zien.
  5. Ria:
    24 september 2021
    We hebben het erg leuk en gezellig gehad. De foto dat Ed ons een les geeft is ook erg leuk. We hebben genoten,
    25 september 2021
    Dankjewel. Voor ons geldt hetzelfde... Groetjes van ons C en B uit Weesp....