Radstadt 1 februari 2019

1 februari 2019 - Radstadt, Oostenrijk

Radstadt, vrijdag 1 februari 2019.

Het weekie zit erop. Mooi skien, langlaufen en wandelen in een fijn gebied. Het weer was beter dan de voorspellingen deden vermoeden. Vooral gister, donderdag, een pracht dag. We gleden de Taurachloipe van 11 km en als toetje een rondje Radstadtloipe. Elke dag waren we buiten voor wat activiteiten in het witte goud. Het appartement van Paula 70 en Hans 80 is van alle gemakken voorzien, ruim en comfortabel. Om de dag een traktatie in de vorm van een torte. En vandaag een enorme apfelstrudel door Paula gebakken om mee te nemen naar de Weissensee voor de Schonezus Ria en Zwaag Ed. We hebben het appartement voor 2020 in dezelfde periode gereserveerd. Vandaag ging C naar de markt. Vervolgens inkopen doen in diverse winkels terwijl B genoot van een laatste skiles welke met een groep zou zijn maar bij gebrek aan cursisten werd het een privéles. Superski. Morgen zetten we de reis voort naar de Weissensee. Afhankelijk van het weer, er wordt wat rommel verwacht, rijden we over de mooie route via Obertauern en St Michael im Lungau of via de A10 naar Spittal en dan het Drautal in tot Greifenburg om vervolgens over 12 km 300 mtr. omhoog te rijden naar Techendorf waar we een week verblijven in https://seehaus-sommerheim.at/ bij der Johann.

radstadt_31-01-2018 (12)

1. Pam Molkenboer:
    1 februari 2019
    Leuk hoor. Goeie reis morgen.
  2. Jojoos:
    1 februari 2019
    Kan allemaal beroerder:)). Mooi weer, mooie sneeuw en lekkere Torte. Wat wil een mens nog meer. Geniet ervan zolang het kan.
  3. BertvdB:
    Gaan we zeker doen. Op naar week 2
  4. Nanette:
    2 februari 2019
    Nu op naar de schaatsfun! Veel plezier en goede reis naar de Weissensee. 🚗🏔☕️🍰🧁🍷❄️🌞😎
  5. BertvdB:
    2 februari 2019
    Nou Nanette de reis is prima verlopen. Het is een baggerzooi hier. Regen en te hoge temperatuur op dit moment. Gelukkig gaat het morgen veranderen. De loipes zijn verdwenen en het ijs is onbeschaatsbaar.