Radstadt 27 januari 2020

27 januari 2020 - Radstadt, Oostenrijk

Maandag 27 januari 2020.

Gister, zondag, kwamen we na een rit van 300 km over droge rustige snelwegen om half 12  aan in Radstadt. Het is hier wit in tegenstelling tot Duitsland. Annelise had een heerlijk ontbijt voor ons rond 08.00 uur. Daarna rustig tuffen naar de sneeuw. Een hartelijke ontvangst door Paula en Hans en na intrek een wandeling en shoppen bij Billa. Ondanks de voorbereidingen ontbraken er enige atributen. Vanochtend na het ontbijt ging C. wandelen en kocht ik een 2 uren skiepas bij de lift van Radstadt om te kijken of het nog wel gaat op de latten. Onder een blauwe hemel was het mooi skiën. Bij terugkomst in het appartement stond Paula mij op te wachten met een schaal zelfgebakken chocoladekoekjes. Oei heerlijk zoet. De lunch op het balkon in de zon is wel lekker na al het grauwe weer in Holland. In de middag op de klassieke langlaufers voor een rondje in het dal tot een uur of vier. Behalve wat foto’s staan er ook 2 nieuwe video’s op de blog.

radstadt_27-01-2020 (10)

1. Ria:
    27 januari 2020
    Lekker weertje beter dan hier. Hier regent het.veel plezier deze week en tot zaterdag.
  2. Bert:
    Nou zeker, Ria.
    Was een mooie dag hier in Radstadt. 😄 Groetjes van ons C en B
  3. mianno:
    27 januari 2020
    Beetje witter dan hier, en iets kouder ... wij moeten in de zon zitten 😉
  4. Bert:
    27 januari 2020
    Helemaal niet vervelend... 😄 Groetjes van ons C en B uit Radstadt..
  5. Ria van Beek:
    biscotti di cioccolato....deliziosi
  6. Christiene:
    lekker hoor
  7. Maureen:
    28 januari 2020
    Wat ontbrak er dan??? Toch niet de drank vergeten mee te nemen???
  8. Bert:
    28 januari 2020