Reacties
Reacties 1 - 39 van 39
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bert | Dankjewel.... Ria. | 10 feb. '20 |
| Ria van Beek | Welkom thuis en tot vrijdag. | 10 feb. '20 |
| Bert | Ja Nanette, Je kunt het beleven in Oostenrijk maar… | 10 feb. '20 |
| Nanette | Wat een tegenstelling: sneeuwstorm maar ook groene… | 10 feb. '20 |
| Bert | Dankjewel π Tot....? | 8 feb. '20 |
| Christiene | Goede terugreis! tot volgend blog | 7 feb. '20 |
| Nanette | πππ» | 4 feb. '20 |
| Bert | Ja inderdaad Nanette en niet zo zuinig ook!! | 4 feb. '20 |
| Nanette | Tuurlijk winnen de meiden! | 3 feb. '20 |
| Nanette | Ziet er niet verkeerd uit! | 3 feb. '20 |
| Pam Molkenboer | Haha ik steek wel n kaarsje voor ze op. | 3 feb. '20 |
| Bert | Kan me voorstellen, RiA, Ik ben voor de jongens en… | 3 feb. '20 |
| Ria Vermeulen | Ik ben ook voor de meiden.π | 3 feb. '20 |
| Claudette Van Den Broek | Dat had je gedacht. Het is hier op het meer genieten.… | 3 feb. '20 |
| Bert | Tja Pam dat is heel aardig maar zal niet helpen. | 3 feb. '20 |
| Pam Molkenboer | Veel succes mannen. Ik ben voor de meiden. | 3 feb. '20 |
| Bert | Ja feestje hier. Vandaag nog een klassieke langlauf… | 31 jan. '20 |
| Lizette | Mooie plaatjes hoor!!! | 31 jan. '20 |
| Bert | Zeker, Pam. Groetjes van ons C en B π. | 30 jan. '20 |
| Pam Molkenboer | Mooi hoor. | 30 jan. '20 |
| Bert | Ja vinden wij ook, Christine. | 30 jan. '20 |
| Christiene | Ziet er goed uit! | 30 jan. '20 |
| Bert | Natuurlijk niet... π | 28 jan. '20 |
| Maureen | Wat ontbrak er dan??? Toch niet de drank vergeten… | 28 jan. '20 |
| Christiene | lekker hoor | 27 jan. '20 |
| Ria van Beek | biscotti di cioccolato....deliziosi | 27 jan. '20 |
| Bert | Helemaal niet vervelend... π Groetjes van ons C… | 27 jan. '20 |
| MiAnno | Beetje witter dan hier, en iets kouder ... wij moeten… | 27 jan. '20 |
| Bert | Nou zeker, Ria. Was een mooie dag hier in Radstadt.… | 27 jan. '20 |
| Ria Vermeulen | Lekker weertje beter dan hier. Hier regent het.veel… | 27 jan. '20 |
| Bert | Denk ik ook wel... π | 25 jan. '20 |
| Lizette | De heenreis red je hier wel mee! Fijne vakantie | 24 jan. '20 |
| BertvdB | Mwah, kan geen kwaad.... π | 24 jan. '20 |
| Maureen | Ik zou toch nog wel ff langs appie gaan vanavond ;) | 24 jan. '20 |
| Bert | Ja je kan het maar beter bij je hebben. | 24 jan. '20 |
| Marianne | Veel plezier de komende weken met de wintersporten.… | 23 jan. '20 |
| Peter Oomen | Veel plezier en doe voorzichtig | 23 jan. '20 |
| Anno | Ben je bang dat er in Oostenrijk niets te drinken… | 23 jan. '20 |
| Ria van Beek | Leuk, beetje voorpret... | 23 jan. '20 |


- Bert: Dankjewel.... Ria.
- Ria van Beek: Welkom thuis en tot vrijdag.
- Bert: Ja Nanette, Je kunt het beleven…
- Nanette: Wat een tegenstelling: sneeuwstorm…
- Bert: Dankjewel π Tot....?
Alle reacties »