Seefeld, langlaufen, vrijdag 7 februari 2014

7 februari 2014 - Seefeld Im Tirol, Oostenrijk

De zon schijnt uitbundig als we van Leutasch naar Seefeld rijden. Helaas zal dat niet zo blijven. We gaan langlaufen op onze laatste dag in de sneeuw van deze wintersportvakantie. Het is een paar graden boven nul en er staat een briesje. Als je gaat langlaufen in Seefeld krijg je te maken met loipes die breder zijn de A2 bij ons naar Utrecht. Er is heel goed aangegeven om welke afstanden en hoogteverschillen het gaat en welke aansluitingen er met andere loipes zijn. We nemen de rode B2 en daarna de blauwe A1 Omdat ik deze vakantie nog geen wienerschnitzel had gegeten moest dat er tussen de middag van komen in de See-Alm hutte. Wat een lap vlees.!! Als we om 2 uur gedoucht  en omgekleed zijn, gaan we nog wat sjoppen en een HefeWeissen kopen. Inmiddels is het bewolk geraakt en om 4 uur gaat het behoorlijk regenen. Als het 6 uur is gaat de regen over in sneeuw.

Dit was het laatste bloggie van deze reis. Dus...... bedankt voor de reacties en tot...........??

7 febr. Langlaufen Seefeld (1) (800x600)

SneeuwGroet van C en B

1. Christiene:
    Goeie reis terug
  2. Bert:
    7 februari 2014
    Dank, dat moet heel voorzichtig want het sneeuwt hier intensief.
  3. Peter Oomen:
    Hallo Claudette en Bert,
    Bedankt weer voor de blogs en de foto's. Rij voorzichtig naar huis en we zien elkaar zondag.
  4. Claudette Van Den Broek:
    8 februari 2014
    Dat voorzichtig heeft plaatsgevonden. Alles heel, tot morgen.
  5. Claudette Van Den Broek:
    8 februari 2014
    Ja ruim 900 altijd weer een klussie maar veel ruimte in Duitsland. En met ze 2e valt het mee.