Tannheim 25 januari 2015

25 januari 2015 - Tannheim, Oostenrijk

Zondag 25 januari 2015.

Het heeft gesneeuwd tot een uur of 3 in de middag en er is een flink pak gevallen. Onze hospita liet weten dat ze het kunnen gebruiken. De Kangoo hebben we sneeuwvrij gemaakt want we moesten er nog in voor wat bier. Op 1 van de fotoos zie je haus Valeria Scholl en wij wonen op de bovenste verdieping rechts onder het dak. Het was heerlijk wandelweer en van 20 t/m 25 januari is er een langlauf wedstrijd. Kortom veel volk op de been en latten.

25-01_tannheim (7) (1024x768)

Groeten uit Tannheim van C en B.

1. Jojoos:
    25 januari 2015
    Ach, wat heerlijk om die sneeuw van een afstand te zien. Mooie foto's vooral die van Haus Kristall:))
  2. Marianne:
    25 januari 2015
    Hoi BenC, wel een avontuur die reis van jullie. We hebben aan jullie gedacht. Gelukkig zijn jullie goed aangekomen.
    Wij hadden gisteren één dag winterport in zuid Limburg en Koln. Alles wit. Prachtig gezicht. In de Poort in Gulpen kun je idd lekker eten. Groetjes en have Fun. M3
  3. Yvonne& Roel:
    26 januari 2015
    Volgens mij konden ze daar wel wat sneeuw gebruiken maar het moet ook weer niet teveel sneeuwen. Weersvooruitzichten zien er prima uit en gisteren even de wedstrijden op de Weissensee gevolgd maar het ijs zag er fantastisch uit en daar zijn de vooruitzicht ook prima.Geniet er maar lekker van