Weissensee 3 februari 2020

3 februari 2020 - Weissensee, Oostenrijk

Maandag 3 februari 2020.

En dan zijn we alweer voor de 3e dag in Techendorf aan de Weissensee met schonezus en zwager. Zaterdagmorgen 1 februari werden we door Paula en Hans in Radstadt uitgezwaaid nadat we hadden aangegeven om in 2021 terug te komen. Daarna een fraaie rit over Unter- en Obertauern en daarna nog de Katsbergpas.  Na een koppie onderweg in Mandersdorf, nog wat boodschappen bij de Billa in Greifenburg, door naar Techendorf. Vervolgens kwartier maken in het appartement van Der Johann aan het meer. Het ijs ligt er prima bij en een beter weer kunnen we ons niet wensen. Het vriest in de nacht en overdag is het zeker in de middag voor wintersport begrippen te warm maar dat gaat de komende dagen zich naar beneden toe bijstellen. We schaatsen elke dag en voor de kenners: dit doen we op het grote meer tot aan Dolomietenblick aan toe. De lunch doen we op het balkon van het appartement in de zon en ook in de middag tot een uur of vier is het er goed toeven. Natuurlijk staat de avond in het teken van Keezen en na een achterstand voor de jongens wisten zij dit gisteravond om  te buigen tot een 2-2 gelijkspel. Vanavond gaan de jongens voor het uitbouwen naar een voorsprong.

Niet veel foto's maar wel nieuwe video's.

Weissensee_03-02-2020 (2)

1. Pam Molkenboer:
    3 februari 2020
    Veel succes mannen. Ik ben voor de meiden.
  2. Bert:
    3 februari 2020
    Tja Pam dat is heel aardig maar zal niet helpen.
  3. Claudette Van Den Broek:
    3 februari 2020
    Dat had je gedacht. Het is hier op het meer genieten. Alles klopt. Behalve over het uitbouwen van de winst met keezen. Dat gaat jullie niet lukken.
  4. Ria:
    3 februari 2020
    Ik ben ook voor de meiden.😜
  5. Bert:
    3 februari 2020
    Kan me voorstellen, RiA, Ik ben voor de jongens en Ed ook, jullie zullen het weten.
  6. Pam Molkenboer:
    3 februari 2020
    Haha ik steek wel n kaarsje voor ze op.
  7. Nanette:
    3 februari 2020
    Tuurlijk winnen de meiden!
  8. Bert:
    4 februari 2020
    Ja inderdaad Nanette en niet zo zuinig ook!!
  9. Nanette:
    4 februari 2020