Bormio 13 juni 2016

13 juni 2016 - Bormio, Italië

Maandag 13 Juni 2016.

Een prachtige route naar Bormio en nog lekker weer ook. Na wat shoppen voor de dagelijks behoeften en het nodige tuf-tuf komen we rond 1 uur aan in Bormio. Een levendige plaats met veel fietsers en motorrijders. We gaan voor wat kaarten naar het Uficio Touristic en doen een koffie bij 1 van de vele bars. We hebben de LMC neergezet op een CP met service en om de hoek is een skilift naar ruim 1900 mtr, compleet met bar en Leffe van de tap. In tegenstelling tot de Passo del Tonale leeft deze plaats. We zitten op 1200 mtr. Morgen proberen we de eerste berg te beklimmen per fiets, de Stelvio. Ruim 2700 mtr.

Vanavond speelt Italié en wij kijken in bar BeWhite, Iedereen zingt mee zowel binnen als buiten.

1. Jojoos:
    13 juni 2016
    Klinkt allemaal goed! Wensen jou alvast veel spierkracht bij het beklimmen van die lelijkerd Wij in de Verdon. Dorp heet Moustiers Ste Marie. Zoals gebruikelijk is alles heel oud. Campin St Jean is heel fijn met uitzicht op de bergen en mooi sanitair. Nu regen. Morgen droog, gaan we dagtocht Verdon doen en do weer regen.
  2. Christiene:
    14 juni 2016
    Jullie moeten terug naar Iseo!!! Christo heeft een drijvende pier aangelegd tussen Sulzano en Monte Iseo. Super gaaf.
    Stuur je een app
  3. Bert:
    14 juni 2016
    Dat Dat hebben wij gezien Christine bestemming met de boot omheen gevaren maar We vonden het lelijk gelukkig zijn ze er met een paar maanden weer vanaf doet wel afbreuk aan het meer en aan het isola