Reacties
Reacties 51 - 100 van 117
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bert | Dankjewel Lizette.. ondanks dat het wat druilerig… | 18 sep. '25 |
| Pam Molkenboer | Leuk Bert hier vanavond eindelijk droog dus net Wodan… | 18 sep. '25 |
| Lizette | Je hebt weer mooie plaatjes geschoten Bert!! | 18 sep. '25 |
| Bert | Jaaaa, Marianne. Ik kom binnenkort bij je op de koffie… | 18 sep. '25 |
| Marianne | Hoi Bert, leuk om je te volgen, de foto's te… | 18 sep. '25 |
| Bert | Dat komt dan mooi uit Roel want na Balloo ga ik naar… | 17 sep. '25 |
| Roel | In het zuiden (brabant) is het ook niet geweldig met… | 17 sep. '25 |
| Bert | Tja en anders moet jouw Bert een honden wc binnen… | 17 sep. '25 |
| Bert | Maar morgen wordt het beter...,,๐๐ | 17 sep. '25 |
| Pam Molkenboer | Hier al 3 dagen regen. Gelukkig n regenpak vorig jaar… | 17 sep. '25 |
| Christiene | Lekker bezig. Hier miezert het de hele dag. | 17 sep. '25 |
| Nanette | โค๏ธ | 17 sep. '25 |
| Bert | Dag Nanette... Het is fietsen geworden in haar geliefde… | 17 sep. '25 |
| Nanette | Goedkope overnachting ook nooit weg. Kan je wat extra… | 16 sep. '25 |
| Bert | Ja een waarheid als een.....? | 16 sep. '25 |
| Joop | Kijk daar heb je vrienden voor | 16 sep. '25 |
| Bert | Dankjewel Pam. Nou we gaan het zien, schone zus. of… | 16 sep. '25 |
| Bert | Ja Piet hoe lekker kan het zijn? En morgen hebben… | 16 sep. '25 |
| Pam Molkenboer | Hoi Bert goed dat je dit doet met de camper weg. Hoop… | 16 sep. '25 |
| Piet Berkhout | Wij zojuist ook roerbakken gedaan: Aardappeltjes rauw… | 16 sep. '25 |
| Bert | Dag Nils.. dankjewel. Ik moet overeind blijven voor… | 16 sep. '25 |
| Nils Kaan | Ik vind je maar dapper Bert. Moet vaak aan je denken. | 16 sep. '25 |
| Bert | Goedemiddag. Eerst Zwartemeer camping Veenweide en… | 16 sep. '25 |
| Bert | Dankjewel Esther. Ik ben er aan begonnen het voelt… | 16 sep. '25 |
| Bert | Dankjewel Dubbeld. Zij verdient dit. Zeker vreemd… | 16 sep. '25 |
| Esther | Jeetje wat knap! Van tevoren kun je dingen bedenken… | 16 sep. '25 |
| Jojoos | Je gaat, zoals je al vertelde, deze reis afmaken.… | 15 sep. '25 |
| Marianne | Hoi Bert, mooi dat je dit doet en jullie reis afmaakt.… | 15 sep. '25 |
| Bert | Dankjewel Nanette... Inderdaad ode aan Claudette.… | 15 sep. '25 |
| Bert | Dankjewel voor het aanbod Ik hou het in gedachte....Zal… | 15 sep. '25 |
| MiAnno | Moedig hoor Bert dat je dit onderneemt! En mocht het… | 15 sep. '25 |
| Bert | Dankjewel Roel. Tja ik was al eerder alleen met de… | 15 sep. '25 |
| Nanette | Wat stoer Bert dat je dit zo doet! Respect! Mooi eerbetoon… | 15 sep. '25 |
| Roel | Top hoor Bert dat je het zo oppakt en weet zeker dat… | 15 sep. '25 |
| Bert | Dag Piet.. vanmiddag voor ik wegging keek ik nog wat… | 15 sep. '25 |
| Bert | Dag Lizette...Ze heeft altijd gezegd dat ze vanaf… | 15 sep. '25 |
| Bert | Nou Christine Ik ga vanavond op zoek mogelijk kom… | 15 sep. '25 |
| Piet Berkhout | Hoi Bert, Bijzonder wat je nu onderneemt, maar jullie… | 15 sep. '25 |
| Lizette | Lieve Bert, Ik weet zeker dat Claudette mee reist… | 15 sep. '25 |
| Christiene | Ja Bert, alles zal anders zijn. Ik denk dat ze stiekem… | 15 sep. '25 |
| Bert | Dankjulliewel.... Tja Jammer maar we doen het ermee. | 28 aug. '25 |
| Jojoos | Helaas, het is niet anders. Hoop dat de medicatie… | 27 aug. '25 |
| Bert | Nou zeker Marianne we waren speciaal voor de natuur… | 27 aug. '25 |
| Bert | Dag lieve buurtjes, dankjulliewel. We hadden het liever… | 27 aug. '25 |
| Marianne | Wat jammer dat jullie de trip af hebben moeten breken.… | 27 aug. '25 |
| Esther | Hรจ bah, wat jammer voor jullie beiden๐ Sterkte… | 27 aug. '25 |
| Bert | Dankjewel.... | 27 aug. '25 |
| MiAnno | Ach wat jammer, sterkte! | 26 aug. '25 |
| Bert | Tja ....ze wilde nog zo graag naar de bloeiende hei… | 26 aug. '25 |
| Jojoos | Hoe dan ook, jullie hebben kunnen genieten van Bargerveen.… | 26 aug. '25 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Bert: Tot zaterdag. โ
- Bert: Ja Ria...Christine schrijft…
- Bert: Dankjewel Donna inmiddels…
- Bert: Dankjewel Pam inmiddels weer…
- Pam Molkenboer: Bedankt voor je mooie reisverhaal.…
Alle reacties »