Reacties

Reacties 101 - 117 van 117

Naam Reactie Datum
Bert Dankjewel, Piet. 26 aug. '25
Piet Berkhout Sterkte beiden! 26 aug. '25
Bert Ja heel mooi met de hei in bloei Jullie nog een mooie… 25 aug. '25
Bert Dat heb je helemaal goed Het waren mountainbikers… 25 aug. '25
Bert Ja Piet €1,48 de diesel. 25 aug. '25
Bert Klopt Joop goed weer en mooie natuur. 25 aug. '25
Joop Volop genieten zo te zien Toppie 25 aug. '25
Piet Berkhout Tank weer vol, waarschijnlijk nog wat boodschapjes… 24 aug. '25
Jojoos Werkelijk prachtig natuurgebied. Jullie treffen het… 24 aug. '25
Christiene Leuk die herkenning aan de hand van de foto's.… 24 aug. '25
Bert Dankjewel.....Dan hadden jullie het leuk in de straat.… 24 aug. '25
Bert Hee leuk was het een mooie rit? 24 aug. '25
Bert Zeer geslaagd Esther. Feest der herkenning wij en… 24 aug. '25
Esther Mooi, zo an een dijkie. Geniet samen! En het weekje… 23 aug. '25
MiAnno Wij staan met camper en oldtimer in Bantega. Morgen… 23 aug. '25
Jojoos Wat leuk om zo’n kaats evenement eens zelf mee te… 23 aug. '25
Nanette Geniet ervan! Wij staan vlakbij Witteveen / Orvelte.… 23 aug. '25

 « Vorige 1 2 3