Reacties
Reacties 101 - 117 van 117
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bert | Dankjewel, Piet. | 26 aug. '25 |
| Piet Berkhout | Sterkte beiden! | 26 aug. '25 |
| Bert | Ja heel mooi met de hei in bloei Jullie nog een mooie… | 25 aug. '25 |
| Bert | Dat heb je helemaal goed Het waren mountainbikers… | 25 aug. '25 |
| Bert | Ja Piet €1,48 de diesel. | 25 aug. '25 |
| Bert | Klopt Joop goed weer en mooie natuur. | 25 aug. '25 |
| Joop | Volop genieten zo te zien Toppie | 25 aug. '25 |
| Piet Berkhout | Tank weer vol, waarschijnlijk nog wat boodschapjes… | 24 aug. '25 |
| Jojoos | Werkelijk prachtig natuurgebied. Jullie treffen het… | 24 aug. '25 |
| Christiene | Leuk die herkenning aan de hand van de foto's.… | 24 aug. '25 |
| Bert | Dankjewel.....Dan hadden jullie het leuk in de straat.… | 24 aug. '25 |
| Bert | Hee leuk was het een mooie rit? | 24 aug. '25 |
| Bert | Zeer geslaagd Esther. Feest der herkenning wij en… | 24 aug. '25 |
| Esther | Mooi, zo an een dijkie. Geniet samen! En het weekje… | 23 aug. '25 |
| MiAnno | Wij staan met camper en oldtimer in Bantega. Morgen… | 23 aug. '25 |
| Jojoos | Wat leuk om zo’n kaats evenement eens zelf mee te… | 23 aug. '25 |
| Nanette | Geniet ervan! Wij staan vlakbij Witteveen / Orvelte.… | 23 aug. '25 |

- Bert: Tot zaterdag. ☕
- Bert: Ja Ria...Christine schrijft…
- Bert: Dankjewel Donna inmiddels…
- Bert: Dankjewel Pam inmiddels weer…
- Pam Molkenboer: Bedankt voor je mooie reisverhaal.…
Alle reacties »